جلسه کادرهاو مسوولین شورای اسلام آباد و راولپندی نهضت فراگيردایر گردید
مشعل مشعل

جلسه کادرهاو مسوولین شورای اسلام آباد و راولپندی نهضت فراگيربه تاریخ 16ماه جاری در شهر اسلام آباد در یک فضای کاملاُ رفیقانه تدوير يافت .

پس از آنکه اجندأی جلسه تصويب گرديد،رفيق تيمور رحمتي رييس شورای شهری اسلام آباد و راولپندی نهضت فراگير گزارش کار شورا را ارائه نموده و توضيحات مفصل پيرامون تدويرهمايش بزرگ نيروهای ملي و دموکراتيک در کابل ارائه داشت و فيصله گرديد تا فلم ويديويي همايش سترگ کابل به تعداد پنجاه کاپي تکثير و به دسترس علاقه مندان و هواخواهان قرار داده شود.همچنان در گزارش از وضع سياسي و تغييرات شگرفي که در زنده گي سياسي پاکستان پس از ترور خانم بوتو رونما گرديده و از شکست فاحش بنيادگرايان در انتخاباتي که در همين روزها تدوير يافت،تذکار به عمل آمد و فيصله گرديد تا بادرنظرداشت حساسيت جو موجود،به اسيب ناپذير تر شدن کار اعضای نهضت فراگير توجه و دقت لازم میذول گردد.

سپس رفيق بشير بيدار يکي از اعضای رهبری شورا از گزارش سفرش به کابل و ديد و واديدهايش در دفتر مرکزی نهضت فراگير و رهنمودهايي که در جريان صحبت ها به او ارائه گرديده بود استماع گرديده و مورد تأييد رفقا قرار گرفت .

همچنان رفقا پيشنهادات و نظريات سازنده شان را در مورد کار های شورا ارائه داشتند که مورد جروبحث دوستانه قرار گرفته و فطٌله گرديد تا در بهبود کار ها از آن استفاده مطلوب صورت گيرد.

کار جلسه حوالي ساعت 8 شام به اميد پيروزی های هرچه بيشتر نهضت فراگير در امر تأمين وحدت همه ترقي خواهان پايان يافت .

 


March 31st, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها